sobota, 28 lipca 2012

TORT ŚMIETANOWO JAGODOWY


Jagody można już od pewnego czasu kupić. Postanowiłam zrobić z nich tort. Użyłam tych "amerykańskich" bo są słodsze od tych leśnych i nie puszczają soku. A chciałam mieć biały krem i jagody w całości.
Tort zrobiłam dla swojego synka, który uwielbia jagody.


Tort to klasyczny tort śmietanowy - tym razem jednak do bitej śmietany dodałam mascarpone. Proporcje 400gr śmietany, 150gr mascarpone. Mascarpone wkręcamy delikatnie do już ubitej śmietany.



Tort został dosłownie pożarty.

3 komentarze:

  1. Irena z Gdyni28 lipca 2012 13:56

    Jutro mój mąż ma urodziny. Wykorzystam pomysł, jagody amerykańskie obrodziły na działeczce a serek mascarpone czeka w lodówce.
    Pozdrawiamy z upalnej Gdyni.

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia!!!! I najlepszego dla małżonka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń